Koulutus

Liitto tarjoaa monipuolista koulutusta yhdistysten jäsenille sekä luottamus- ja toimihenkilöille.

Yhdistyksen hallitus on päättänyt tarjota jäsenille maksuttoman osallistumisen omaan ammattialaan liittyvään koulutukseen. Yhdistyksemme jäsenet hakeutuvat koulutukseen aina yhdistyksen koulutusvastaavan kautta - ilmoittautuminen Jässärissä luvan saamisen jälkeen.

Yhdistys maksaa kurssipaketin, joka sisältää ohjelman, ohjelmaan merkityt ruokailut ja majoituksen 2 hengen standard-huoneessa. Jos osallistuja valitsee majoittumisen 1 hengen huoneessa, maksaa hän 1 ja 2 hh hinnan erotuksen. Jos osallistuja saapuu kurssipaikalle koulutusta edeltävänä päivänä, maksaa hän tämän yöpymisen itse. Poikkeuksena ovat koulutuspaikkakunnat, joihin ei Joensuun seudulta ehdi samana päivänä, mm. Tampere, Hämeenlinna, Oulu.

Ammattiliitto Jyty korvaa matkustuskulut, mutta mikäli niitä ei korvattaisi, yhdistys korvaa ne edullisimman matkustustavan mukaan. Mikäli julkista kulkuneuvoa ei kohtuullisesti ole käytettävissä, yhdistys maksaa oman auton käytöstä kilometrikorvauksen kimppakyydein 25 snt/km sekä 10 snt /km kutakin mukana olevaa jäsentä kohden.

Pysäköintimaksu korvataan ammatillisiin koulutuksiin osallistuville, mikäli ammattiliitto Jyty ei sitä korvaa.

Aiheutuneet kustannukset henkilö maksaa itse ja laskuttaa yhdistykseltä kuittia vastaan.

Ennen koulutukseen ilmoittautumista tulee ottaa yhteys koulutusvastaava Merja Pippuriin, merja.pippuri(at)edu.liperi.fi. Yhteydenottolomake

Voit opiskella avoimessa ammattikorkeakoulussa jäsenhintaan. Jyty korvaa sinulle 75 % Jytyn valitsemien opintojaksojen maksusta. Katso opintotarjonta CampusOnline-portaalista.⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Tietoa koulutuksista ja koulutustarjonnasta löytyy Jytyn koulutussivulta ja ammatillisen koulutuksen sivuilta