Jäsenmaksut

Yhdistyksen jäsenmaksut vuonna 2022 ovat

• prosenttimääräinen jäsenmaksu 1,32 % ennakonpidätyksen alaisesta palkasta kuukaudessa
  • euromääräinen jäsenmaksu 5 € / kk (maksu palkattomalta ajalta esim. karenssi, Kelan peruspäiväraha, kuntoutustuki, perhevapaa-aika)
  • opiskelijajäsenen jäsenmaksu 0 € / vuosi
  • varusmies- ja siviilipalvelusajalta jäsenmaksu 0 € / vuosi
  • kannatusmaksu (eläkeläisjäsenet) 36 €/ vuosi.

Jäsenmaksun maksaminen

Itse maksavat (1,32 %) tai euromääräiset (5 € / kk) jäsenet saavat liitosta tilinumeron ja viitenumeron meiltä lähtevän ilmoituksen perusteella. Jäsenmaksut on maksettava säännöllisesti kuukausittain, ellei asiasta ole erikseen sovittu liiton ja yhdistyksen kanssa. Jäsenmaksuja liitossa hoitaa Jytyn jäsenmaksutiimi, jasenmaksut(at)jytyliitto.fi, 020 789 3730.

Jäsenkortti

Ammattiliitto Jyty on ottanut työvoimajäsenille käyttöön uuden mobiilijäsenkortin, joka toimii älypuhelimeen ladattavassa sovelluksessa. Mobiilijäsenkortti on voimassa muovisen jäsenkortin rinnalla -  muovikortti on voimassa vuosina 2021–2021.

Jäsenrekisterin tietojen luovuttaminen

Ammattiliitto Jyty pitää yllä jäsenrekisteriä jäsenmaksujen perintää, edunvalvonta-asioiden hoitamista, jäsenpalveluja ja tilastotietojen kokoamista varten. Tietoja luovutetaan jäsenmaksujen osalta verottajalle ja jäsentietojen osalta Jytyn jäsenvakuutuksen toimittavalle vakuutusyhtiölle. Yhteystietoja luovutetaan vain jäsenetujen markkinointiin, ellet ole kieltänyt tietojen luovuttamista.