YHDISTYKSEN TUKEMA TOIMINTA

TUKI TYÖVOIMAJÄSENTEN TYÖKYKYÄ YLLÄPITÄVISTÄ VAPAA-AJAN TOIMINNOISTA V. 2020

Yhdistys tukee myös vuonna 2020 työvoimajäsentensä työkykyä ylläpitävää vapaa-ajantoimintaa maksamalla 50 euron kertakorvauksen / jäsen / vuosi laskua vastaan.

Korvausta voit hakea henkilökohtaisista työkykyä ylläpitävistä vapaa-ajalla tapahtuvista liikunta- ja kulttuuriharrastuksien maksuista, mm. kuntosalimaksut, kansalaisopiston jumpat, liikuntaharrastuksien kausiliput sekä teatteri-, konsertti- ja elokuvaliput. Tuen piiriin ei kuulu urheilu- ym. välineet ja tarvikkeet, kasvo-, käsi- tai jalkahoidot eivätkä hieronnat ym. hoidot. Huomioithan, että kysessä on henkilökohtaiset maksut tai liput.

Jytyn tuen saat jälkikäteen lähettämällä yhdistykselle osoitetun laskun sähköpostilla osoitteeseen jytyjnsraho@gmail.com. Laskusta tulee selvästi ilmetä:

• maksun saajan nimi
  • Jytyn jäsennumero (jäsenkortista)
  • pakkitilin numero.

Liitä laskuun kuitti sekä kopio (kuva) maksetusta laskusta. Kuitista/laskusta tulee käydä ilmi, mistä liikunta- tai kulttuuriharrastuksesta on kyse. Teethän laskun viimeistään joulukuussa 2020.

Jos käyt kuntosalilla, kysy samalla mahdollisesta työnantajasi sopimasta alennuksesta, jolloin etusi voi olla suurempi. Luonnollisesti, jos maksat em. maksuja kokonaan työnantajasi tukemalla e-passilla, smartumilla tms., ei niitä korvata.