TAPAHTUMAT

Ilmoittautuminen kevätkokoukseen 9.5.2019

Jyty Joensuun seutu ry:n kevätkokous to 9.5.2019 klo 18 alkaen Riverian Niskalan auditoriossa, os. Niskakatu 17, Joensuu. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat.

Kokouksen jälkeen ruokailu ravintola Kiesassa - ilmoittaudu 29.4. mennessä!

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Kevätkokouksen 9.5.2019 asialista

Katso tästä kevätkokouksen menu

Jytyn työhyvinvointipäivät Nurmeksessa Bomballa 28.-29.9.2019

Jytyn Itä-Suomen alueen työhyvinvointipäivät pidetään tänä vuonna Nurmeksessa, Pielisen rannalla Bomban perinteisissä maisemissa. Vaikka viikonlopun nimessä on TYÖhyvinvointi, niin työstä ei paljoa puhuta, vaan tavoitteena on kokonaisvaltaisempi hyvinvointi. Tapahtumaan ovat tervetulleita kaikki alueen jäsenet. Lisätietoa ohjelmasta ja ilmoittautumisesta.

Jyty Joensuun seutu ry tukee jäsentensä osallistumista Bomballa pidettäville työhyvinvointipäiville: 1 yön (la-su) majoittuminen 2 hengen huoneessa; jäsenen omavastuu on 80 euroa. Lisäksi matkakustannukset kimppakyydeistä korvataan Jytyn matkustusohjesäännön mukaan.

Ilmoittautuminen työhyvinvointitapahtumaan tapahtuu Jässärin kautta 28.8. mennessä.

Saadaksesi yhdistyksen tuen, tulee sinun

1. ilmoittaa ilmoittautumisestasi sähköpostilla Heli Pirhoselle 28.8. mennessä (helipirho@gmail.com)
    - osallistujan nimi
    - jäsennumero
    - varattu majoitus (+ mahdollisesti varattu lisäyö, joka on omakustanteinen)
    - tieto haluatko osallistua kimppakyytiin (= tietoni saa luovuttaa kyydin järjestäjälle)
    - voitko toimia kimppakyydin järjestäjänä (ilmoita, jos teillä on jo yhteiskyytiporukka kasassa + nimet)

2. maksaa omavastuu 80 euroa ennen viimeistä ilmoittautumispäivää (+ mahdollisesti varaamasi lisäyö) yhdistyksen tilille FI97 5770 0520 0662 15. Maksun viestiksi “Omavastuu Bomba työhyvinvointipäivä” ja matkalle lähtijän nimi.

Huom! Jos jäsen ei ole ilmoittanut ilmoittautumisestaan Heli Pirhoselle sähköpostilla ja maksanut omavastuuta ennakkoon yhdistyksen tilille, laskutetaan häneltä koko osallistumismaksu tapahtuman jälkeen.

Peruminen on mahdollista maksutta hotellin peruutusehtojen mukaisesti 1 viikko ennen tilaisuutta suoraan hotellille https://www.sokoshotels.fi/fi/nurmes/sokos-hotel-bomba. Perumisesta ilmoitus myös Heli Pirhoselle sähköpostilla helipirho@gmail.com. Jos peruutus tapahtuu myöhemmin, tulee jäsenen maksettavaksi koko matkan hinta (211 euroa) + varatut lisämaksulliset palvelut (esim. kylpyläkäynti).

Teatterimatka Varkauteen 18.5.2019

Lähde mukaan Jyty Joensuun seutu ry:n jäsenilleen järjestämälle teatterimatkalle Varkauden kaupungin teatteriin lauantaina 18.5.2019 katsomaan Topi Sorsakoskesta kertovaa musiikkinäytelmää Kaksi kitaraa.

Tutustu esitykseen http://www.varkaudenteatteri.fi/ohjelmisto/kaksi-kitaraa

Ennen esitystä nautimme päivällisen Cafe-ruokaravintola Amandassa, josta meille on varattu teatteri-menu. Yhdistys on varannut matkalle kolmekymmentä paikkaa ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Koko teatteripaketin omavastuu jäseniltä on vain 10 euroa! Jäsen voi pyytää mukaan myös ystävän: ei-jäsenille matkan hinta on 64 euroa (sis. teatteri-ruokailupaketin ja yhteiskyydin). Maksut suoritetaan käteisellä linja-autoon noustessa.

Matka-aikataulu:

noin klo 14.30 yhteiskyyti lähtee Joensuusta (lähtöpysäkki ja matka-aikataulu tarkentuu myöhemmin)

klo 16.30      ruokailu Cafe-ravintola Amandassa

klo 18.00      musiikkinäytelmä Kaksi kitaraa Varkauden kaupungin teatterissa

n. klo 20.30  lähtö kotimatkalle

n. klo 22.00  saapuminen Joensuuhun

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään to 28.3.2019 koulutusvastaava Heli Pirhoselle sähköpostilla helipirho@gmail.com.  Ilmoittautumisen yhteydessä tarvitaan jäseniltä seuraavat tiedot:

• nimi
  • jäsennumero
  • sähköpostiosoite
  • puhelinnumero (josta tavoittaa myös iltaisin ja viikonloppuisin)
  • mahdollinen erityisruokavalio
  • mahdollisen seuralaisen nimi (ei jäsen 64 €) ja tämän mahdollinen erityisruokavalio.

Ilmoittautumisen voi perua veloituksetta viimeiseen ilmoittautumisaikaan (28.3.2019) mennessä. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitetaan koko matkan hinta, ellei peruutetulle paikalle saada uutta osallistujaa.

Yhdistyksen 100-vuotisjuhla syksyllä 2019

Yhdistyksen satavuotista taivalta juhlitaan lauantaina 5.10.2019 Kimmelin Riversidessä.  Lisätietoa on tulossa.

Jytyn megaristeily Tukholmaan

Jyty-liiton vuoden 2019 merkittävin jäsentapahtuma on Megaristeily Tukholmaan 3.-5.5.2019. Laivana toimii upea Silja Symphony. Jyty järjestää linja-autokuljetuksen Helsinkiin: lähtö Joensuusta on pe 3.5. klo 7.10, paluu Joensuuhun su 5.5 n. klo 20. Risteilystä löydät lisätietoa liiton sivuilta https://www.jytyliitto.fi/fi/ajankohtaista/megaristeily/

Yhdistys on varannut risteilylle kymmenen B2-hyttiä eli paikka on varattu 20 ensimmäisenä ilmoittautuneelle. Yhdistys maksaa jäsenen matkasta 111 euroa. Jäsenen omavastuu matkasta on 100 euroa ja mahdolliset lisämaksulliset palvelut esim. retket. Omavastuu sisältää ohjelman laivalla, majoittumisen 2 hengen hytissä, 2 buffet-illallista, 2 meriaamiasta ja kuljetuksen Joensuu-Helsinki-Joensuu. Omavastuu tulee olla maksettuna 15.2.2019 mennessä yhdistyksen tilille. Maksun viitetietona “Megaristeily” ja matkalle lähtijän nimi.

Ilmoittaudu pian, että yhdistys voi tarvittaessa varata lisää paikkoja! Yhdistyksen matkajärjestelyjen yhteyshenkilönä toimii Heli Pirhonen. Sitovat ilmoittautumiset ja kuitti omavastuun maksusta tulee lähettää viimeistään 15.2.2019 sähköpostilla helipirho@gmail.com.

Ilmoittautuessasi ilmoita

• nimesi
  • jäsennumerosi
  • sähköpostiosoitteesi
  • ruoka-aineallergiat
  • mahdollinen toive hyttiseurasta
  • osallistutko aluepäiville (tällöin yhteiskuljetus käy vain kotimatkalla)

Ilmoita myös, jos haluat sinulle varattavan jonkin ohjelmassa mainituista lisämaksullisista palveluista:

• Opastettu vierailu Kansallismuseossa, 29 e/hlö, 2,5 t (lähtö 10.30, paluu laivalle n. 13.00)
  • Kuninkaallinen Tukholma-kiertoajelu, 39 e/hlö (lähtö 10.15, paluu laivalle n. 13.00)
  • Kuljetus Mall of Scandinavia-ostoskeskukseen, 19 e/hlö (lähtö 10.15, paluu n. 13.00)
  • Ei-jäsen 80 e/hlö
  • Keittolounas 4.5. laivalla (iltapäivällä), 15 e/hlö

Mahdollinen peruutus tulee lähettää sähköpostilla helipirho@gmail.com. Jos jäsen peruuttaa matkan ennen 26.2. palautetaan hänelle 50 euroa omavastuusta. Jos peruutus tapahtuu tämän jälkeen, tulee jäsenen maksaa yhdistykselle koko matkan hinta (211 euroa) + varatut lisämaksulliset palvelut.

TÄRKEÄÄ ASIAA YHDISTYSTEN JÄRJESTÄMISTÄ TAPAHTUMISTA JA TILAISUUKSISTA!

Ilmoittautumiset ovat sitovia. Peruutukset täytyy AINA tehdä helipirho (at)gmail.com viimeistään viikkoa ennen tapahtumaa, näin voimme jakaa liput muille kiinnostuneille.

Peruuttamatta poisjäänti LASKUTETAAN jäseneltä (sairastapaukset ovat tietysti erikseen).