Megaristeily Tukholmaan

Aika: 3.-5.5.2019

Jyty-liiton vuoden 2019 merkittävin jäsentapahtuma on Megaristeily Tukholmaan 3.-5.5.2019. Laivana toimii upea Silja Symphony. Jyty järjestää linja-autokuljetuksen Helsinkiin: lähtö Joensuusta on pe 3.5. klo 7.10, paluu Joensuuhun su 5.5 n. klo 20. Risteilystä löydät lisätietoa liiton sivuilta https://www.jytyliitto.fi/fi/ajankohtaista/megaristeily/

Yhdistys on varannut risteilylle kymmenen B2-hyttiä eli paikka on varattu 20 ensimmäisenä ilmoittautuneelle. Yhdistys maksaa jäsenen matkasta 111 euroa. Jäsenen omavastuu matkasta on 100 euroa ja mahdolliset lisämaksulliset palvelut esim. retket. Omavastuu sisältää ohjelman laivalla, majoittumisen 2 hengen hytissä, 2 buffet-illallista, 2 meriaamiasta ja kuljetuksen Joensuu-Helsinki-Joensuu. Omavastuu tulee olla maksettuna 15.2.2019 mennessä yhdistyksen tilille. Maksun viitetietona “Megaristeily” ja matkalle lähtijän nimi.

Ilmoittaudu pian, että yhdistys voi tarvittaessa varata lisää paikkoja! Yhdistyksen matkajärjestelyjen yhteyshenkilönä toimii Heli Pirhonen. Sitovat ilmoittautumiset ja kuitti omavastuun maksusta tulee lähettää viimeistään 15.2.2019 sähköpostilla helipirho@gmail.com.

Ilmoittautuessasi ilmoita

• nimesi
  • jäsennumerosi
  • sähköpostiosoitteesi
  • ruoka-aineallergiat
  • mahdollinen toive hyttiseurasta
  • osallistutko aluepäiville (tällöin yhteiskuljetus käy vain kotimatkalla)

Ilmoita myös, jos haluat sinulle varattavan jonkin ohjelmassa mainituista lisämaksullisista palveluista:

• Opastettu vierailu Kansallismuseossa, 29 e/hlö, 2,5 t (lähtö 10.30, paluu laivalle n. 13.00)
  • Kuninkaallinen Tukholma-kiertoajelu, 39 e/hlö (lähtö 10.15, paluu laivalle n. 13.00)
  • Kuljetus Mall of Scandinavia-ostoskeskukseen, 19 e/hlö (lähtö 10.15, paluu n. 13.00)
  • Ei-jäsen 80 e/hlö
  • Keittolounas 4.5. laivalla (iltapäivällä), 15 e/hlö

Mahdollinen peruutus tulee lähettää sähköpostilla helipirho@gmail.com. Jos jäsen peruuttaa matkan ennen 26.2. palautetaan hänelle 50 euroa omavastuusta. Jos peruutus tapahtuu tämän jälkeen, tulee jäsenen maksaa yhdistykselle koko matkan hinta (211 euroa) + varatut lisämaksulliset palvelut.