Toiminta ja tapahtumat

TAPAHTUMAT

Yhdistyksen jäsenilleen järjestämistä tapahtumista löydät tietoa kohdasta TAPAHTUMAT.

TOIMINTA

Kokoukset

Yhdistyksen hallitus kokoontuu 6 - 7 kertaa vuodessa.

Sääntömääräiseen kevät- ja syyskokoukseen ovat kaikki yhdistyksen jäsenet tervetulleita. Kokouksista ilmoitetaan sähköpostilla, yhdistyksen nettisivuilla sekä paikallislehdissä (Karjalainen ja Karjalan Heili).

Koulutus

Jyty-liitto järjestää laadukasta koulutusta jäsenille. Yhdistys maksaa jäsenilleen koulutusten kurssipaketin hinnan. Kurssipaketti sisältää ohjelman, ohjelmaan merkityt ruokailut ja majoituksen 2 hengen huoneessa. Jos osallistuja haluaa majoittua 1 hengen huoneessa, onnistuu se maksamalla 1 hh ja 2 hh erotuksen. Matkustuskulut korvataan edullisimman kulkuneuvon mukaan.

Yhdistys suosittelee lämpimästi osallistumaan koulutuksiin – nämä ovat meidän merkittäviä jäsenetuja!

Jos olet kiinnostunut koulutuksesta, ota yhteyttä koulutusvastaava Merja Pippuriin, merja.pippuri(at)edu.liperi.fi. Yhteyden ja luvan saatuasi ilmoittaudu koulutukseen Jässärissä. Lisätietoja koulutuksista ja ilmoittautumisesta Merja Pippurilta.

Matkustuskulut korvataan edullisimman kulkuneuvon mukaan. Mikäli julkista kulkuneuvoa ei ole käytettävissä, yhdistys maksaa oman auton käytöstä kilometrikorvaukset Jytyliiton matkustussäännön mukaan.

Saadaksesi kulukorvauksen, seminaari-/koulutusilmoitus on tehtävä ennakkoon koulutusvastaavalle.

Yhdistyksemme on hyödyntänyt liiton järjestämiä valtakunnallisia koulutustilaisuuksia, joihin mm. luottamusmiehet ja puheenjohtaja ovat osallistuneet.

Liitto järjestää valtakunnallisten koulutustilaisuuksien lisäksi ammatillista koulutusta. Tietoa koulutuksista ja koulutustarjonta löytyy Jytyn koulutussivuilta ja ammatillisen koulutuksen sivuilta.

Muut koulutukset löytyvät koulutuskalenterista

Virkistystoiminta

Virkistystoiminnalla lisäämme yhteenkuuluvuutta ja aktivoimme jäseniämme yhteiseen toimintaan. Yhdistys on järjestänyt vuosittain jäsenilleen matkoja, konsertteja ja ruokailun sääntömääräisten kokouksen yhteydessä. Syksyisin olemme osallistuneet Liikunnainen-tapahtumaan. Tilaisuudet ovat jäsenille maksuttomia. Esteestä on viipymättä ilmoitettava samaan osoitteeseen, johon ilmoittautuminen on tehty. Muussa tapauksessa yhdistys perii maksun jäseneltä.

Yhdistys on useamman vuoden ajan tukenut työvoimajäsentensä työkykyä ylläpitävää vapaa-ajantoimintaa hallituksen vuosittain päättämällä summalla.

Tuesta tarkemmin kohdassa Yhdistyksen tukema toiminta.

Toimintakertomus vuodelta 2020

Toimintasuunnitelma vuodelle 2021