100 vuotta

Juhlassa ansiomerkin saivat Jani Loponen, Aila Meriläinen, Sisko Nuutinen-Mondal, Mirjami Rautiainen ja Jarkko Timoskainen. Kuvassa myös alueasiamies Heli Merta, järjestöasiamies Sirkku Kumpulainen ja liittohallituksen jäsen Anne Hiltunen.
Jytyn liittovaltuuston puheenjohtaja ja yhdistyksemme jäsen Jani Loponen juhli yhdessä Kaisa Loposen kanssa.

Yhdistyksen 100-vuotisjuhlaa vietettiin 5.10. Kimmelissä

Jyty Joensuun seutu vietti 100-vuotisjuhlaansa lauantaina 5.10.2019 Kimmelin Riverside-ravintolassa. Juhlaan osallistui 110 yhdistyksen jäsentä ja juhlavierasta.

Ohjelman juonsivat Pekka ja Pätkä Teatteri Traktorista. Juhlapuheen piti Jytyn liittovaltuuston puheenjohtaja Jani Loponen. Työnantajien tervehdyksen yhdistykselle toivat toimitusjohtaja Ilkka Pirskanen Siun sotesta ja rehtori Petri Raivo Karelia Ammattikorkeakoulusta. Juhlassa Jarmo ja Vuokko Mäkelä esittivät runoja ja the LittleBigMusic vastasi muusta ohjelmasta.

Juhlassa Jyty-liiton ansiomerkki luovutettiin viidelle yhdistyksemme jäsenelle: Jani Loposelle, Aila Meriläiselle, Sisko Nuutinen-Mondalille, Mirjami Rautiaiselle ja Jarkko Timoskaiselle. Ansiomerkit ojensi Jytyn liittohallituksen jäsen Anne Hiltunen. Ansiomerkkinsä myöhemmin saavat myös Päivi Jalkanen, Raija Peltola ja Pirjo Uusoksa.

Juhlassa nautittiin maittava Kimmel-buffet ja illan päätteeksi musiikista vastasi Rautavarasto-bändi.